onsdag 12 februari 2014

Tålamod


och åter tålamod intalar jag mig själv. Det blir säkert bättre vilken dag som helst nu. I morgon kanske jag hostar mindre, och kanske jag kan hålla mig vaken mer än fyra timmar i taget. Men nu börjar jag bli lite, lite gnällig känner jag, för nu längtar jag väldigt mycket efter lite sol och bad! Min fina, nya, dyra bikini hänger där den hänger. Det har den gjort i långt över en vecka nu. Jag skulle gärna vilja använda den snart igen.......


Det känns skönt med svala kvällar just nu - det är inte mer än 25 grader, om ens det, och likadant på morgnarna. Dagtid skiner solen från en klarblå himmel, och temperaturen ligger säkert runt 30. Perfekt - i alla fall om man kan vara på stranden..........
Kvällshimmel idag, strax innan vi gick till Stenbordet och åt middag med Anitha och Nisse, grannarna..........

1 kommentar:

  1. Krya på dig.Klokt att du tar det lugnt tills du känner att du är bra.


    A visitor from Handen.

    SvaraRadera