lördag 15 februari 2014

Bad och hej då


Äntligen - det var nästan två veckor sedan sist! Men idag kände jag att jag bara måste få åka till stranden och bada, bada, bada! Jag har saknat det, men å andra sidan har jag inte orkat - förrän nu! På Nai Harn var det lika vackert som vanligt. Varmt blev det också efter ett tag. Det verkar som om värmen kommer på riktigt nu - idag passerade vi 30-gradersstrecket med god marginal....


Tuk-tuk hem från stranden


efter en hel massa bad, mycket vatten inombords och lunch i skuggan!


Sjön vid Nai Harn


Och så var det då sista kvällen för Malee Gardengrannarna Nisse och Anitha! Den skulle förstås tillbringas hos A och Daa på Home Steak! I morgon åker de tillbaka till ett vintrigt Kiruna, nöjda med sina tre veckor - fast de kunde nog stannat lite till!


Lily med mamma och pappa var också med....


Hur mycket chokladglass får det plats i en 6-åring? Svar: Mycket!


Hela familjen....

Det blev en trevlig kväll, och rätt sen också faktiskt. Men när klockan drog sig mot midnatt traskade vi hemåt, för då var vi riktigt trötta efter en lång och varm dag!


Kvällsbilden.....

På söndag morgon ska jag till sjukhuset på återbesök. Jag hoppas att jag blir alldeles friskförklarad då. Nu är i alla fall taxin bokad.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar