torsdag 6 februari 2014

Nähä, inte det...........


och jag som mådde riktigt bra igår! Men idag kändes det inget vidare. Febern steg igen, och huvudet kändes alldeles för litet för min hjärna! Sängen idag alltså. Tommy cyklade till stranden, han.........
Så några vackra bilder har jag inte varit i närheten av att ta idag - det har mest blivit febersömn. Framåt seneftermiddagen vaknade jag till liv någotsånär och tog en dusch för att kvickna till lite. Sedan var orken slut. Så i kväll har det blivit "middag" på det som fanns hemma. Inte för att jag var hungrig..........
Men det var nog den här lille krabaten som bor under fläkten på balkongen! Hittills har vi knappt sett till en enda mygga, men nu börjar de dyka upp. Tur för honom, men inte för oss! Dags att handla mera myggmedel!


Kvällens bild lyckades jag ta i alla fall - den kräver inte så stor ansträngning............

1 kommentar:

  1. Men vilken otur - du har väl inte åkt till Thailand för att ligga till sängs. Krya på dig och ta det lugnt så är du förhoppningsvis på benen snart igen.
    Kramar från oss...

    SvaraRadera