måndag 3 februari 2014

På egen hand


fick Tommy ge sig av idag på förmiddagen. Själv stannade jag hemma för att vila efter  febertoppen, som nästan har försvunnit idag. Jag undrar fortfarande vad det var........Men troligen en "för mycket sol"-reaktion!
Jag satt på balkongen med en bok, och när det började bli för varmt där lade jag mig en stund. Rätt skönt, för jag var ganska matt idag. Under tiden tog sig Tommy upp till utsiktsplatsen:


Det var rätt tufft, även med elcykel, så han fick stanna ett par gånger!


Men fina bilder fick han!


Yanui beach från ovan. Där har vi inte varit ännu, men det kommer nog, det också!


Big Buddha ser man nästan var man än är, även härifrån!
Tommy kom tillbaka, nöjd och solbränd, efter en lång cykeltur som avslutades med ett par timmars bad och sol på Nai Harn. Jag piggnade till framåt kvällen, och i morgon hoppas jag att jag är fit for fight igen!


Kvällens bild: Himlen sedd från vår balkong ser olika ut varje kväll. Vacker är den alltid................

1 kommentar:

  1. Se till och krya på dig nu....visserligen verkar mannen kunna sysselsätta sig ändå men det är ju roligare när man är två :)

    SvaraRadera