tisdag 11 februari 2014

Efterdyningar


Det där första dygnet efter att jag lämnade sjukhuset - ja, det tillbringade jag till väldigt stor del i sängen! Att man kan bli så otroligt trött - jag verkar inte kunna få nog av sömn! Men nu gäller det nog att lyssna ordentligt på vad kroppen försöker säga mig de närmaste dagarna...... Livet får väl gå i ultrarapid ett tag!


Alltså stack jag inte näsan utanför dörren på hela dagen! Inte förrän det började bli kväll. Då gick vi till Home Steak för att äta lite, och för att ha ett litet samtal med A.......Mer om det senare!


Tommy längtade efter potatismos (det fick jag på sjukhuset - jag tror att han blev lite avundsjuk!), och fläskkotlett blev det till moset!


Själv höll jag mig till Tom Kha Gai - alltid gott, och lättätet, vilket jag behöver just nu. Aptiten tar lite tid på sig att komma tillbaka.........


Vi blev sittande en bra stund efter maten, pratade lite med grannarna, som bara har några dagar kvar innan de åker hem - tre veckor går fort, alldeles för fort, och med Rosie som dök upp en stund på sin elmoppe. Men sedan blev jag trött - igen! Så det var bara att gå hem och sova - igen! Undrar om jag är lite piggare i morgon tro?

Kvällens himmelsbild...........

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag nyfiken - vad är det ni ska prata med À om? Något nytt på gång?
    Kram

    SvaraRadera