söndag 24 mars 2013

Ren njutning!


Så var man på banan igen då! Internet igen, vill säga, efter två dagars uppkopplingsfritt........
Men nu får jag backa ett steg, annars missar jag väsentligheter. Igår, lördag, kom vi äntligen iväg på den där sedan länge planerade fotmassagen!


De senaste dagarna har varit lite sega då jag inte har varit i form alls, men nu, äntligen, kände jag mig som jag borde - bra alltså! Tommy var nog rätt nöjd med det..........


Sabaidee Massage hette stället, och tjejerna som jobbar där har varje dag i över två månader försökt locka in oss till massage. När vi äntligen klev in genom dörren trodde de antagligen inte sina ögon. Som de två enda kunderna på förmiddagen fick vi en alldeles strålande service!


När vi ändå höll på tog vi manikyr och pedikyr också - ja, när man ändå sitter där och det inte kostar skjortan så...........


Tommy slapp oxblodsröda naglar - de tyckte inte att han såg ut att vara en ladyboy - men han slapp inte undan helt. Tånaglarna skulle i alla fall glänsa lite! Så lite blankt lack fick han stå ut med.....

Det är synd att det inte går att visa njutningen med en timmas fotmassage på bild............

1 kommentar:

  1. Man kan ju minnas - Efteråt var det väl som att gå på bomull...
    Kram på er!

    SvaraRadera