tisdag 19 mars 2013

Snusjakt


Just nu är det varmt - väldigt varmt - här sedan någon vecka tillbaka. Jag nästan längtar efter det här! Eller rättare sagt - jag längtar inte efter snön på Drömstugan, men själva stugan ser jag fram emot att komma tillbaka till! Fast just nu lär det vara åtskilliga minusgrader i Dalsland vad jag kan förstå......Hoppas att våren kommer på riktigt inom 2 veckor, för då är vi hemma igen!

Visst - en dag på stranden blev det. Jag vandrade längs hela stranden ända till södra änden och tillbaka igen. Sedan slumrade jag till på solstolen. Det gör jag aldrig annars, så jag är nog lite matt idag...........


Snuset är slut! Och var hittar man snus här? Jo, i en märkesaffär för sportkläder! Billigt var det inte, men Tommy var glad i alla fall..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar