torsdag 11 juli 2013

HJÄLP!

!

Äntligen, efter  två vändor till brevlådan, så kom den, min nya iFån! En fyra - jag är inte så kinkig, jag. Men vit och vacker var den. Och minimalt med instruktioner följde med, precis som vanligt nu för tiden! Fast jag hade inte tid med mer än att packa upp och beundra den en liten stund, för det var nästan dags att åka till Ed och träffa alla mina syskon på banken där. För nu är bouppteckningen efter min pappa klar, och det är dags för arvsskifte. 

Så var det också klart, och sedan


åkte jag till kyrkogården och sade hej till mamma och pappa......

Nu håller jag som bäst på att försöka få igång min nya iPhone. Det går inget vidare. Just för tillfället har jag en gammal och en ny, och ingen av dem fungerar.

 HJÄLP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar