fredag 22 juli 2011

Next stop Bangkok!


Äntligen - efter hur mycket surfande som helst på olika resesajter under hur lång tid som helst känns det som , så bokade vi äntligen resa idag! Så nu är det klart och betalt! Finnair får äran att ta oss till Bangkok den 20 februari..........Hyggligt pris, bra tider och förhållandevis snabb resa (12,5 timmar ungefär).



Min ursprungliga tänkta resplan blev det inte, men det gör inget! Nästa gång jag åker till Thailand - nästa höst - stannar jag väldigt länge, så då kommer jag att hinna resa runt en hel del. Nu blir det 45 dagar, varav några i Bangkok, några i Kata och en månad på Malee Garden! Och nu känns det skönt att ha bokat, för nu är det bara att kryssa dagar i almanackan samtidigt som jag njuter av sommar och höst på Rörö..............


1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att ha något att se fram emot...å du vet...tiden rusar!

    SvaraRadera