måndag 16 juli 2012

Äventyrerska!

Foto Niclas Lundblad

Mitt stora barnbarn, Isabelle, är lika fotointresserad  som jag! Fast hon har en finare kamera än jag - en Canon G12 (som jag är lite avundsjuk på.......eller - ganska så mycket avundsjuk på!) För ett par veckor sedan agerade hon fotograf på Borstahusens dag med den äran! Och kom med i tidningen, Landskrona Direkt..........

Foto Fredrik Hagberg

I helgen var det dags för riktiga äventyr! Isabelle hoppade fallskärm för första gången, efter att som liten ha hängt med pappa på fallskärmsklubben flera somrar, men då var hon för liten för att få hoppa. Nu blev det av i alla fall! Och att det var en upplevelse kan jag verkligen förstå, jag som också har velat hoppa men aldrig riktigt vågat........
Men Isabelle är äventyrlig - lika äventyrlig som sin pappa - och det vill inte säga lite..............

1 kommentar:

  1. Söta lilla Isabelle - äventyrlig - hmm, brås kanske på farmor!

    SvaraRadera