måndag 15 februari 2016

Jag och mina knän!


Ända sedan vi kom hem från resan till Pafos har det varit hyfsat varmt, men en hel massa moln varenda dag, så vi har längtat efter solen. Och idag kom den. Inte så mycket som en enda liten molntuss såg vi till på hela dagen, så det blev balkonghäng i flera timmar!


Och vi har ju faktiskt haft en hel del sol tidigare också, så alldeles bleka är vi inte. I alla fall inte soldyrkaren, som förstås parkerade sig på balkongen och bara njöt. För idag var det sommar! 
Ja - jag satt också där rätt länge.....


Nu börjar jag tröttna på mina knän. När det högra äntligen börjar kännas riktigt bra, så lyckades jag igår slå i det vänstra i bordshörnet, som har alldeles perfekt knähöjd.  Det bordet är HÅRT, och det gjorde rejält ont, men det gick snabbt över. Men någon gång väldigt tidigt i morse vaknade jag av att knät värkte. Det värkte rätt mycket. Så mycket att jag var tvungen att gå upp, för hur jag än låg så gjorde det ont. Jaha. 

Kan man få byta ut gamla knän mot nya......?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar