måndag 6 augusti 2012

Kompisarna


......är hemma igen, alla tre. Monica och hundarna menar jag förstås. Men hela dagen regnade det, så den planerade promenaden fick vänta till kvällen. Men då var det riktigt fint när vi gick ut på Et. Och vad det har kommit mycket blommor där man brände i våras! Inte trodde jag att det skulle gå så fort - snarare att det skulle växa bra nästa vår!


Värt att förevigas!

Monica har skaffat sig en promenadkäpp på den senaste husbilstrippen. Den tycker inte Olga om!


Fortfarande ser det svart ut här och där, där man har bränt det sista. Men omkring växer och blommar det!


Att kasta pinnar är lika populärt som alltid.........Som vanligt är det Olga som simmar ut och hämtar pinnen, och som vanligt är det Moa som står vid strandkanten och väntar och snor den när Olga kommer i land med den!

För övrigt kan jag meddela att hundgodiset som jag köpte av Johanna häromdagen blev väldigt uppskattat! Tre hundar satt troget vid mina fötter och väntade på mera..........



2 kommentarer:

  1. Mysigt med vänner, både tvåbenta och fyrbenta!

    SvaraRadera
  2. Skönt att det blev lite uppehåll - kanske blir det en längre tur i morgon!

    SvaraRadera