torsdag 16 augusti 2012

Bara en snabbis...........


.......för jag är alldeles för trött egentligen. Men jag måste bara lite..........
Vi har varit i Dalsland hela dagen av två anledningar. Den ena var att köra dit den lilla gröna så hon är på plats när vi kommer dit med båten om sådär en vecka - 10 dagar. (Tack Monica och Per-Erik för lånet av den lilla röda så att vi kunde genomföra det här!)
Den andra anledningen var att besöka Drömstugan igen, träffa de nuvarande ägarna och få massor av viktig information innan det är dags för oss att överta ansvaret om en dryg månad!


Och nog var det fantastiskt att komma tillbaka dit, den här gången i strålande sommarväder, och se allt med lite andra ögon än sist!
I natt kommer jag nog att drömma i färg tror jag...........



2 kommentarer:

  1. Precis lika fint som jag minns det - se till att fixa en husbilsplats bland blommorna tills vi kommer!

    SvaraRadera
  2. Så vackert och så spännande!

    Kram Ingela

    SvaraRadera