måndag 10 januari 2011

Mat, mat.........och efterrätt!



All inclusive har sina fördelar! Sina nackdelar också.......... På femte dagen börjar vi bli lite lätt trötta på maten. Det är mycket same, same but different.........




Kaffet är en historia för sig! Det är oftast genomskinligt - ser lite ut som diskvatten faktiskt! Och hur det smakar kan jag inte riktigt beskriva.........





Men varma croissanter varje morgon är ljuvligt! Jag trycker lätt i mig två på raken!





Isabelle har ätit mer tårta under 4 dagar här än på ett helt år annars! Här finns tårtor och kakor och bakelser till frukost, lunch och middag. Och däremellan också, om man vill..........




Och såhär elak är matpersonalen mot mig, dem gör små fällor utav glas och bestick och sedan går dem därifrån.
Som tur är så lyckades jag flytta glaset utan att få allt vin över mig!



Och gör dem inte fällor, nä då försöker dem ta dö på mig!




Ahh, dem hade väääldigt kul i alla fall.......


Men nu har vi inte tid att blogga längre idag - det är hög tid att gå och ÄTA MIDDAG!

  





3 kommentarer:

  1. Hahaha- ni verkar ha det bra! Är du frisk nu? Kramfrån mig som fått croissanter av Ging ikväll, kommer att smaska i mig dom imorgon bitti.

    SvaraRadera
  2. Ja Marie-Anne...du får hålla kollen på ditt söta lilla barnbarn. Hon drar tydligen till sig intresset ser jag. Hoppas din förkylning är bättre...tycker du ser lite tagen ut på bilden med det genomskinliga kaffet. När du kommer hem ska jag koka riktigt starkt och gott kaffe till dig och med starkt "tillbehör"!

    SvaraRadera
  3. Hejsan moster´s älsklings sessa! Hoppas att allt e bra med er båda! Har du hittat någon fräck Egyptisk Groda till mig? SAKNAR Dig jätte mycket!!!!
    Puss Moster

    SvaraRadera