lördag 8 januari 2011

Isabelle gästbloggar!



Chacha nu är det min tur att skriva lite om våran andra dag här i Egypten.
Här är det soligt och varmt men lite blåsigt... Riktigt skönt!



Något som är mindre skönt det är mina myggbett som jag har fått under natten!
Under bara 2 dagar här så har jag fått 8 stycken myggbett, hoppas att det inte blir fler :P
Så idag blev dagens shopping...........


.......Myggmedel och myggsalva!
Haha inte direkt det första man vill köpa när man är utomlands, men vad ska man göra?


Efter att vi hade shoppat mina myggmedel så gick vi till stranden, när vi hade hittat platserna som vi låg på så kom damen på bilden fram till oss och berättade att hon var hotell/strand doktor och att vi kunde komma till henne om vi hade några problem eller så! Haha hur många har varit med om det liksom!?


Så idag har vi bara legat på stranden och tagit det lugnt!  
Stor strand vi har va? ;)
Ha det bra! / Isabelle




3 kommentarer:

  1. Fina bilder...stackars dig som fått så fula myggbett, men det står du nog ut med. Tänk på oss här hemma...vi får garanterat inga myggbett...

    SvaraRadera
  2. ja du och dina myggbett!!! Dom vägrar att lämna dig ifred dom odågorna. Saknar er massor!!!

    Annelie

    SvaraRadera
  3. Du är ju riktigt duktig på att blogga,men du har väl lärt av farmor.
    Kram ulla

    SvaraRadera