onsdag 15 december 2010

Första jullunchen - och sista?




Idag var det jullunch på jobbet! Det är första gången jag äter julmat i år, och troligen sista också, eftersom jag ska jobba hela julen - igen! Nja - kanske en skinkmacka på julaftonsnatten................




En liten del av det hela!



Julklapp fick jag också - en ljuvlig pläd som jag kan svepa in mig i när jag fryser för mycket!




När jag kom hem var det redan mörkt. Nu fick jag äntligen ta den där bilden som jag varit ute efter länge - hela mitt hus upplyst i mörkret! 


2 kommentarer:

  1. Visst är det gott med julmat!! :) Har inget julbord inplanerat denna jul.. Det blir inte av att man göra hela stora julbordet hemma i familjen.. För mycket jobb är det.
    Vilken bra julklapp du fick!! Säkert mycket användbar denna vinter. Skolan ser fin ut när den är upplyst! :)

    SvaraRadera
  2. Åh...vad lunchen ser god ut...för att inte tala om pläden! Bilden på ditt hem blev som jag föreställde mig...bara så himla bra!

    SvaraRadera