måndag 20 december 2010

Besiktning - yipee!!!



Och helt rent besiktningsprotokoll - förutom en liten, liten etta för vindrutespolaren som bara fungerar ibland, när den själv vill! Märkligt, och jag måste nog göra något åt det där, men nu är jag bara glad att ha en (så gott som) totalt felfri bil!




Tack snälla rara Per-Erik för att du tog hand om besiktningen åt mig! Jag avskyr sånt - mina franska nerver mår inte bra.................... Hoppas middagen ikväll visade min uppskattning!




En sådan otroligt vacker dag! Sol och kalllt, men inte svinkallt! (Allt är relativt - sådär 6 - 7 grader!)  Nysnö, så vi kunde se att ingen gått på Et före oss. Skönt - lösa hundar som plöjde genom lössnö och älskade det! (Måttligt kul när vi kom hem - att försöka borsta bort det värsta av all is som fastnat i pälsen............




Då är det bra att ha" klänning" - ingen snö och is under magen i alla fall!




Solen går ner väldigt tidigt, men ljusare tider väntar snart...........





Dagens uppgift - julgran till mig! Eller jultall, rättare sagt - jag vill gärna vara lite annorlunda..........




Fint tycker jag!




Nu är det julpyntat hemma hos mig. Hög tid, för i morgon börjar min hektiska arbetsvecka........




2 kommentarer:

  1. Tusen tack för en underbar middag...himla gott och mycket mat! Å så fint du har det..med pyntad tall och allt...riktigt julefint!!

    SvaraRadera