tisdag 17 mars 2015

Blandade karameller.......


En riktigt fin dag blev det. Fast det har varit nattfrost - det var alldeles vitt ute på morgonen. Tur att vi eldade så mycket igår..... Inomhus var det 18 grader när jag vaknade!
Men det blir inte alltid som man har tänkt sig. Tommy vaknade genomförkyld och tillbringade större delen av dagen i sängen i stället för att kratta eklöv som han hade tänkt sig .Jag ägnade mig åt att städa ut vintern. Fast det tar sin tid - rummet och badrummet hann jag med innan jag kroknade och lade av för idag. Det kommer väl en dag i morgon också - då blir det fortsättning på städeländet! Fast nog känns det skönt! Och inte ett spår efter att några möss har varit inne under vintern!


En liten tur i trädgården hann jag med mellan städvarven. Tibasten är på väg att slå ut!


Ett par dagar till, så är den vackert rosa!


Kollade brevlådan.........


Optimisten var sig lik. Det är första gången jag är där i år, och det lär bli många gånger framöver.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar