söndag 10 oktober 2010

När jag blir gammal..........

...eller äldre....... skulle jag kunna tänka mig att bo så här, som min pappa gör nu!




Fint hus...........




Fint namn........




Fin och genomtänkt inredning och utsmyckning av gemensamma utrymmen.......




Egen lägenhet med underbar balkong.....




.....med en strålande utsikt! Dessutom människor som kommer och pysslar om och tar hand om det mesta!





Eller också kanske jag ska bo här......med utsikt mot grannrestaurangen som har världens bästa Pad Thai........




.......och titta på det här om kvällarna! Dessutom ha en "Ann" som kommer varje dag och pysslar om mig och tar hand om det mesta...........

7 kommentarer:

  1. Ta det bästa av världar... två olika!

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara att välja!
    Vackert på båda ställena fast på lite olika sätt. Du bör nog bo där det är varmt på vintern i allafall.

    SvaraRadera
  3. Oh.. svårt val.. ? Men värmen smäller ju rätt högt!

    SvaraRadera
  4. Ja du...det kan bli svårt att välja, men vadå...ta båda två! Sommaren här och vintern där, jag följer med!!

    SvaraRadera
  5. Det var samstämmiga kommentarer! Jag följer nog era råd och satsar på både/och!

    SvaraRadera
  6. Det skulle inte vara fel....både här och där...

    SvaraRadera
  7. Jag röstar på det senare, du kommer att frysa på vintrarna annars är jag rädd...

    SvaraRadera