torsdag 26 februari 2015

Hemifrån


kom det meddelanden och bilder! Det var alldeles perfekt - det lyste upp en i övrigt alldeles händelselös och trött dag! Ja, det blir sådana dagar ibland - konstigt vore det väl annars!


Leo har sportlov denna veckan, och hela familjen samlas i Dalarna. Nu blir det snowboardåkning för hela pengen de närmaste dagarna!


Omväxlande med bilder på barnbarnen får jag sådana här fina också!
Då börjar min hemlängtan komma smygande.......


Lilleman, Zion, bara växer och växer! Snart är han två år, och att iPad är kul har han upptäckt. Brås på pappa där.......


Nästa vecka åker sonen till Lappland för att jobba där ett par månader, så det dröjer innan vi ses. Jag får glädja mig åt denna så länge.......


Så får vi njuta av den sista veckan i paradiset. Palmer mot kvällshimlen


och mitt kära vattentorn kommer jag att sakna! 

Tack för bilder Fredrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar