fredag 23 januari 2015

Inlagd - fast inte jag

 
utan min Mac! Äntligen en Macreparatör inom räckhåll! En 500-bahts taxiresa till Big C, och efter mycket letande fick vi hjälp att hitta en expert - i och för sig inte den jag hade fått tips om tror jag, men den här killen verkade veta vad han gjorde. Vilken lycka när jag fick se mitt skrivbord igen efter 6 veckor! Men - den måste öppnas och fixas inuti, så om tre dagar får jag besked...........Så nu är Macen inlagd och ska få den vård den behöver!

 
Big C är enormt! Vi gick runt ett tag, handlade lite mat och ett par t-shirts till Tommy

 
och så investerade vi i en fläkt! Så nu har vi fläkt på balkongen!

 
Framåt kvällen ringde Jocke. De hade fått en bonusdag! De trodde att de skulle åka hem idag, men det var inte förrän i morgon visade det sig när de tog en extratitt på biljetterna. Så efter en dag på Kata Beach ville de gärna äta sin sista middag på "vår" restaurang. Såklart vi följde med!
 
En trött liten Oskar hade inte så stor matlust - han ville hellre åka tuk-tuk - för sista gången den här resan.

 
Wilma var inte så pigg, hon heller. Sol och bad tar på krafterna.......Men hon var lycklig att hon hade fått en nästan precis likadan klänning som mamma!

 
Kul att vi fick en extra kväll tillsammans! Hej då, och ha en bra hemresa! Vi ses i Sverige............



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar