fredag 2 januari 2015

Stillsamt

 
fick det bli idag, nyårsdagen! Vi är inte så vana vid att vara uppe till långt fram på småtimmarna!

 
Jag tror att Best House nästan låg i dvala idag. Vi var rätt ensamma vid frukosten. Ja - hela området var ovanligt tyst och stilla. Det fanns nog en hel del som inte kom i säng förrän solen gick upp misstänker jag..........

 
Men ett par timmar på stranden blev det i alla fall. Och där var det också väldigt tyst och lugnt. En slags lågmäld stämning kan man säga. Ingen som spelade strandtennis. Inga bollsparkande småkillar. Inte en själ vid beachvolleynätet. Helt enkelt väldigt stillsamt.

 
Ikväll åt vi middag på Funky Fish. Där var det också väldigt stillsamt. Och deras Massaman var god..............
 
Egentligen skulle jag väl gjort en avstämning eller sammanfattning av året idag. Eller kanske redan igår. Men det får bli senare. När jag (förhoppningsvis!) får ordning på min Mac igen.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar