torsdag 9 januari 2014

Iskyla på gång?


Dagen har bara försvunnit. På förmiddagen åkte jag till Öckerö för att äntligen klippa mig - jag såg ju inget längre! Det blev bra - som vanligt! Nu ska jag bara vänja mig vid att ha några centimeter kortare hår. Det är konstigt att det kan bli en sådan skillnad. Men det beror antagligen på att jag klipper mig för sällan.......
Och så ska vi ju ha middag i morgon. Vin.......Det går åt en hel massa rödvin till matlagningen. Och lite måste vi ha att dricka också. Och förresten blir vi 10 i stället för 8 som vi hade räknat med. Men finns det hjärterum......... Fast jag fick ragga upp fler stolar!  Tur att det finns resurser på ön......


Nu kommer iskylan - så trumpetas det i alla fall ut i alla nyheter och tidningar. Tja - 8 - 10 grader, det står jag ut med nu när det är exakt två veckor kvar till avresa! Men nog längtar jag alltid..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar