torsdag 29 november 2012

Födelsedagsbarn


Mitt åldsta barnbarn, Isabelle, någonstans i tvåårsåldern. Jag kommer ihåg att det var en fantastisk sommardag då bilden togs, och hon och jag gick på Liseberg och åkte farfarsbilarna. Fint ljust hår hade hon, och ingen mössa hade hon, så jag fick leta fram en snusnäsduk, och det funkade fint!


Fyraårsåldern - eller möjligen fem. Isabelle är med pappa och hoppar fallskärm. Det vill säga - han hoppar och Isabelle tittar på. Jag är också med..........och tittar på. Varför hoppade jag inte när jag hade chansen`? Fast än är det inte för sent! Isabelle däremot, som inte fick hoppa då när hon var så liten, gjorde sitt första hopp i somras!


Idag fyller hon sjutton år, min prinsessa! Jag fattar inte hur fort tiden har gått. Nu är hon stor, går på naturbruksgymnasium och är på väg att bli en riktigt duktig fotograf!


Grattis mitt hjärta!


1 kommentar: