torsdag 30 september 2010

Jag vill inte........



......lämna mitt nya hem! Jag vill boa in mig och vandra i bergen och se hur landskapet ändras hela tiden. Jag vill inte vara sjuk (eländes hals!) och inte kunna gå ut. Jag vill inte jobba - jag har inte tid! Jag kan ju missa något här hemma!




Jag vill koka krabbor och lägga i frysen för framtida gäster! (Tack Monica - bilden är din - krabborna är mina!)

Idag tog vi, Monica och jag - som vanligt kan jag väl säga nu - en långpromenad i bergen. Lyckliga hundar var förstås med! Jag har blivit helt beroende av att komma ut varje dag - helst länge! Och sådana här dagar som idag är det nästan brottsligt att vara inne. Så nu får halsen vara bra har jag bestämt!








Längst uppe på toppen av Rörö ser man havet hela vägen runt, vilket håll man än vänder sig åt! Det är så otroligt vackert! Och sådana här dagar ser man till Marstrand - det är nästa stopp norrut..........

1 kommentar: