onsdag 8 september 2010

Dagens dejt.........



.........hade jag med den här mannen. Göran tror jag att han hette. Det var han som grundade Ullared. Jag vet inte - jag tyckte nog att han var lite stel, och dessutom pratade han hela tiden i sin mobil. Så det blir nog ingen mer dejt med honom..........




Monica spanade in något annat. "Titta, där är Morgan!" Och det var han, både på t-shirts och i verkligheten!




Jag, som inte är någon shopoholic i vanliga fall, gick fullständigt loss i Ullared! Oj vad det var kul! Och inte visste jag att det fanns så mycket jag behövde! Men så är det när man flyttar från pytteyta till jätteyta - och faktiskt har plats! Och så hade jag ju Monica som hejade på mig hela tiden! Det var bara mot slutet, på väg mot kassorna, som hon tyckte att jag behövde bromsas en aning. Men då var jag också på väg att köpa den här t-shirten!




Det var skönt att komma hem igen! Nu pågår uppackning av alla fynd, så kvällen kommer att bli sen.......

1 kommentar: