lördag 11 september 2010

Min första gäst!



Och det blev såklart mitt första barnbarn! Och det är hög tid att hon får ett eget blogginlägg! Det tycker Isabelle också.........





Isabelle är snart 15 år, och jag är så glad att hon fortfarande tycker att det är kul att hälsa på farmor! Får hon ta en kompis med sig nästa gång så blir det nog ännu roligare...........




En riktigt lång promenad på Rörö, både på stränderna, i bergen, på klapperstensfälten och i skogen blev det idag!



Isabelle är nog nästan lika glad som jag att jag har flyttat till Rörö.




Hon har redan nu planerat att tillbringa en stor del av sommaren här nästa år!




Två timmar gick vi runt på Rörö, och det kändes i benen efter allt bergsklättrande när vi kom hem igen. Och hungriga var vi också! Så kycklinggratäng med senap och basilika satt bra!




Nödvändigt att messa kompisarna...........




Riktigt trött blir man av så mycket frisk luft och motion........




...och inget spännande på pyttetv:n.........




.....så risken är stor att man somnar i den sköna soffan.............

3 kommentarer:

  1. ...och gottepåsen har hon bredvid sig...mums!
    Så kul att hon trivdes och gillade Rörö...lik farmor med andra ord...

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Vad stor Isabell blivit. Flera år sen jag såg henne. Och vacker är hon oxå.Hoppas att ni hade det riktigt mysigt tillsammans.
    Kram ulla

    SvaraRadera
  3. Vilket fantastiskt vackert barn!!! Och hon är väldigt lik någon jag känner:)

    SvaraRadera