torsdag 9 september 2010

9 september - 5 månader kvar

I tisdags bokade vi - Monica och jag! En månad i Thailand med avresa 9/2!




Koh Lanta tyckte jag mycket om - var där i 5 veckor för 3,5 år sedan. Så dit åker vi först och stannar ett par veckor. Boende har vi bara börjat kolla på, men det är ingen brådska med det ännu. Huvudsaken var att resan blev bokad, för det börjar redan bli ont om resor och priserna bara stiger.




Det blir nog Phra Ae på Lanta - där är underbart! Stranden är fantastisk och solnedgångarna är magiska! Fast så är det ju å andra sidan överallt.........




Och sedan blir det favoriten alla kategorier - Malee Garden! Det bokade jag för säkerhets skull för längesedan, mitt i värsta flyttjobbet! Men det började bli lite fullbokat, så jag vågade inte chansa och vänta.....




En utflykt med sjözigenarna kan det nog bli då.........




.....och underbara Nai Harn förstås! För att inte tala om de små stränderna som jag bara måste ta med Monica till! Och alla mysiga och billiga restauranger och matstånd... och att bara vara.........
Något att se fram emot nu när höstmörkret närmar sig........

5 kommentarer:

  1. Vi ser fram emot att ni kommer!

    SvaraRadera
  2. Oh.. något att längta till! :)

    SvaraRadera
  3. Britt-Marie: Gissa om vi ser fram emot att få komma!
    Monica: I högsta grad!
    Madelene: Definitivt! Februari - mars är inte fel!

    SvaraRadera
  4. Perfekt tid att komma ifrån Sverige!! Förstår att ni längtar!
    /syster gittan

    SvaraRadera