onsdag 25 september 2013

Början av dagen


hade jag förmånen att få vara med om idag, eftersom jag vaknade (lite onödigt) tidigt. Men det var OK - hade jag sovit längre så hade jag missat detta!


Nästan ljust, men färgerna dröjer sig kvar.......


Idag var Tommy i stan några timmar för att träffa dottern - det var ett tag sedan sist. Pajen och jag fick roa oss bäst vi kunde. Lika bra att ta tag i städningen då, för på fredag åker vi till Dalsland igen. Men mellan städvarven hann vi med en timmas promenad längs stranden i strålande väder - idag igen!


Pajen vågade sig till och med i en liten bit.....


En nöjd och glad hund! Och nu är hans besök hos oss slut, i alla fall för den här gången, för idag kom Monica och Per-Erik tillbaka, och Pajen fick flytta hem igen. Och vi blev bjudna på middag som tack för hundvaktshjälpen......


2 kommentarer:

  1. Åh,vilka ljuvligt vackra foto & så fin Pajen är <3
    Ha en fin Höstdag!

    SvaraRadera