fredag 1 april 2011

Tre veckor tog det...........


......innan vi sågs igen - vännerna från Malee Garden! Men nog känns det som om det har gått mycket längre tid än så. Igår kom i alla fall Yvonne för att hälsa på Monica och mig på Rörö (som visade sig från sin sämsta sida - kallt, blåsigt och hällregn). Men det gjorde inget - det blir fler gånger! 



Fotogalningarna träffas igen! Och jämför kameror, och pratar "grekiska"! Jag, jag knäpper bara! Men inte ens det orkade jag, sjuk som jag var. Typiskt! De där två fick säkert en massa bra bilder............



Och mitt orkidéfönster fick ett tillskott - en jättevacker orkidé från Yvonne!



En liten promenad längs vägen - idag var det lite bättre väder - det regnade i alla fall inte!



Och snödropparna blommar för fullt! Lite värme nu, så kanske vi får se både scilla och blåsippor snart! 
Yvonne åkte hem till Trollhättan på middagen. Monica väntade på sonen. Själv stupade jag i soffan, fullproppad med nässpray och Treo.................

2 kommentarer:

  1. Krya på dig...å så kanske det blir bättre väder och en tur till Et i morgon...
    Jösses vilken fruktansvärd bild du lyckats ta på mig...det är INTE JAG!

    SvaraRadera
  2. Ja det var trevligt och en vacker ö oavsett väder o förkylning, huvudsaken att det blev av.... men nästa gång SKA solen skina!
    (ps: Nog är det du Monica på bilden ;-))
    Kram på er
    Yvonne

    SvaraRadera