tisdag 25 augusti 2015

Förflyttning


I morse lämnade jag kusinen med man på Rörö och åkte tillbaka till Drömstugan. Jag tror inte att de kommer att ha några problem att roa sig själva - det finns ju en del att utforska på ön........ Fast vädret var inte det roligaste förstås. Spöregn när jag åkte, och det regnade säkert inte mindre under resten av dagen. När jag (efter sju timmar med buss, tåg, buss och buss igen) äntligen var framme så regnade det här också. Nåja - man ska väl inte klaga, för regnet behövs. Men det är ju så himla trist!


Fint är det här i alla fall, även om drakmyntan är väldigt regnvåt just nu. Men i morgon tror jag att solen kommer tillbaka igen..........


I fredags satte jag lite rädisor och dill i den tomma blomlådan. Nu har det kommit upp! Kanske blir det lite mera rädisor och dill i år, om det nu inte blir dränkt förstås!

Tommy åkte till Johanna och Mikael idag på morgonen, så här är tomt och tyst i stugan. Jag tänker bara slappa ett par dagar - det har varit rätt intensivt ett tag..........

1 kommentar:

  1. Det gör du rätt i - ibland måste man varva ner och bara slappa! Roligt med rädisorna - jisses vad fort de kom 😊

    SvaraRadera