måndag 20 maj 2013

En till!


Dagen har vi tillbringat på olika håll - Tommy på öarna och jag i stan. Regnet dränkte mig nästan på väg till färjan - tänk vilken skillnad det kan vara från dag till dag! Kallt var det också när jag skulle åka, så det blev tröja och regnjacka. Innan jag var hemma höll jag på att rinna bort, så varm var jag! Men jag fick i alla fall gjort vad jag hade föresatt mig att göra - nu dröjer det innan jag åker till stan igen!


Och så kom ytterligare en hund på besök - Luna, tillsammans med matte Johanna! Vi behöver verkligen ingen egen hund - vi har tillgång till hur många som helst!



"Får inte jag följa med ner till källaren?"


"Nähä - då sover jag väl en stund........."
'

Och utanför på vägen gick grannen Johnny förbi med stolta steg och ett långt spö i ena handen och en stor fisk dinglande i den andra! Jag tror att det blir en god middag där strax norr om oss i kväll...........


"Äntligen ska man få gå ut.........."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar