tisdag 22 mars 2016

En dag i taget......


I söndags började Tommy känna sig dålig. Igår, när vi åkte hem, var han sämre. Idag är han rätt utslagen och har sovit större delen av dagen, medan jag har varit i stan på det tråkiga vårtandläkarbesöket.
Men när jag kom hem var Tommy inte ett dugg bättre. Hög feber. Men efter febernedsättande orkade han i alla fall äta räkmackan jag hade köpt med mig hem. Nu hoppas jag bara att inte jag har blivit smittad av det där elaka viruset........ För det har vi faktiskt inte tid med. Förhoppningsvis mår Tommy bättre i morgon........


Dagens höjdpunkt: Jag har haft ett långt telefonsamtal med Zion! Och oj vad han kan prata! Och inte ville han släppa ifrån sig telefonen till mamma en enda liten stund..... Han försökte visa mig sin bil, men den var lite svår att se genom en helt vanlig telefon, så jag förslog att han skulle be mamma ta en bild och skicka till mig. Den idén köpte han, så strax efter avslutat samtal kom bilden!


Och så en bild på storebror Leo!

Jag har saknat dem! Nu hoppas jag få träffa dem riktigt snart - och storasyster Isabelle också!

Men inget går att planera just nu - en dag i taget får det bli..........



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar