tisdag 24 december 2013

Julefrid


önskar jag er alla därute i etern. Julefrid har vi. Och en liten gran, hämtad från utsidan i dagens ösregn och blåst. Tro inte att jag klagar - det gör jag inte! Inomhus har vi det så gott och varmt och mysigt så att det nästan inte finns!


Några julprylar har vi här i stugan - alldeles tillräckligt många faktiskt. Tre, tror jag...... Plus minigranen då.......


Minijulbord har vi ätit. Skinka, heminlagd sill (som blev väldigt lyckad) och Jansson (som blev ännu mer lyckad). Julöl till det, och sedan blev vi väldigt mätta och väldigt nöjda.

En allt igenom lyckad minijulafton i Drömstugan alltså!


Och äntligen fick jag öppna julklappen från Dalarna. En hel massa smått och gott fanns det där i! Men det allra bästa - det var foton i ram på alla tre barnbarnen!

Värme, ljus och kärlek - julen är fulländad.......

1 kommentar:

  1. Ser mysigt ut - önskar er fortsatt frid i Drömstugan!
    Kram till er båda :)

    SvaraRadera