måndag 16 december 2013

Den hemska dagen

Lånad bild


I tre veckor hade jag oroat mig för den här dagen, söndagen den 15 december. För då hade jag en tid för operation - hos tandläkaren. Men är man väldigt orolig så finns det hjälp att få! Tänk att två små vita piller kan sänka en så mycket att man struntar fullständigt i vad tandläkaren sysslar med under nästan två timmar, och att man dessutom somnar till medan hon syr ihop det som ska sys! Det hela slutade med att hon väckte mig och talade om att det var klart nu - jag kunde åka hem. Fast inte innan hon hade pratat med Tommy, för "jag tror kanske inte att du kommer ihåg efteråt vad jag har sagt". Och det hade hon nog rätt i. 
!3.00 åkte vi hemifrån, och 21.30 var vi tillbaka hemma. Efter att ha fått i mig lite soppa (lättätet och bra!) stupade jag som en klubbad oxe! Att natten sedan har varit jobbig - ja, det får väl gå. Det blir väl bättre. Och det finns ju värktabletter.

Nu är den hemska dagen i alla fall över! En sak mindre att oroa sig för......

1 kommentar:

  1. Operation hos tandläkaren, usch och vad skönt att det är över nu, heja dig!!!

    SvaraRadera