torsdag 6 juni 2013

Den är död!


Ja, min dator alltså. I morse när jag satte på den uppförde den sig väldigt underligt, och allt eftersom blev det bara värre. Nu är den död på riktigt. Jaha - så var det med den PC:n, 2,5 år gammal..........

Men man kan ju inte sitta där och sörja en död dator - det finns värre saker här i världen. Så vi åkte till varvet, Tommy slipade på båten och jag strosade runt, pratade med gubbarna och blev bjuden på kaffe! Det är trevligt där nere på varvet!


Idag åt vi middag på Brukshandeln - pyttipanna! Gott var det, och matlagning slapp jag idag!


För en liten stund sedan ringde sonen. Han har bestämt att jag ska ha en Mac. Så nu väntar han bara på ett mail - sedan kanske jag har en Mac då.......

Wow............

1 kommentar:

  1. En Mac...så bra - då kan vi kämpa vidare tillsammans!

    SvaraRadera