måndag 3 juni 2013

Åka husbil


- det gör jag inte varje dag precis. Det har nog bara hänt två gånger tidigare. Men idag skulle jag åka tillbaka till Drömstugan, och Monica och Per-Erik ville följa med. Så jag fick åka husbil istället för buss!


Paus vid Ellenösjön - så vackert!


Hundarna fick lite frisk luft och kissepaus - och vi fick kaffe!


Fyra dagar sedan jag lämnade Drömstugan - och nu har allt exploderat - igen!


Våra rhododendron är vita nästan allihop upptäckte jag nu. Och de blommar för fullt!


Pajen, som ju faktiskt bodde här i en månad för inte så längesedan, var överlycklig när han kom ut och kände igen sig!


Och oj vad det blommar........Det kommer mera - hela tiden!


När Pajen hade rusat runt och återupptäckt allt lade han sig till ro i skuggan under den lilla eken och tomatplantorna (som ska få ett nytt hem i morgon!.) Moa och Olga fick gå en tur i skogen och kom tillbaka utmattade. Vi människor åt middag och drack vin därtill och njöt av stillheten, friden, skönheten och tystnaden...............





1 kommentar: