torsdag 14 februari 2013

Mina hjärtan


har jag väldigt utspridda den här Alla Hjärtans Dagen! De flesta är därhemma i kylan och snön, 800 mil härifrån.......


Fast ett har jag med mig här förstås!


Det blev en dag på stranden.........
Här är otroligt mycket folk, och det känns som om det blir fler för varje dag! Idag var det helt plötsligt en extra rad med solstolar på stranden - fyra istället för tre innan! Det är aningen jobbigt att behöva kryssa mellan solstolar för att ta sig ner till vattnet om man, som vi, häckar uppe i skuggan under träden!


Men vad gör man inte för dessa ljuvliga bad! Fast nu väntar jag verkligen på att det ska lugna ner sig lite.......Vi lär knappast få ha stranden för oss själva, men lite bättre plats hade inte gjort ont...........


Idag var det annars en alldeles fantastisk dag, inte så varm som den senaste veckan, trots att solen strålade från en klarblå himmel hela dagen. Men en skön vind svalkade, och vi var väldigt mycket ute på stranden i solen, och badade hur mycket som helst! Kanske lite väl mycket, eftersom vi fick rätt mycket solbränna upptäckte vi när vi kom hem. Trots att vi faktiskt har varit här i nästan 5 veckor och tagit det väldigt lugnt med solen. Men - man ska inte vara övermodig! Man kan faktiskt bränna sig trots att man varit här ett bra tag.........


Fast det var ingen fara - brända blev vi inte. Men rätt bruna.Tommy har som projekt att bli brunare än jag. Han är på god väg kan jag säga. Och skulle det bli så, ja, då bjuder jag på det, utan problem!  


Våra spår i sanden på Alla Hjärtans Dag 2013.........
Vi har haft en underbar dag, och det hoppas jag att alla mina hjärtan därhemma också har haft. Vår dag är nästan slut - nu ser vi fram emot morgondagen..................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar