söndag 1 augusti 2010

Mitt i alltihop............

....planerar jag nästa Thailandsresa! Monica ska med! I november förra året var vi i Thailand i 2 veckor och bodde 5 dagar på Malee Garden. Så här tyckte vi!

Nu ska vi tillbaka igen, i februari - mars. (Fast jag har ju varit tillbaka en månad däremellan). Men innan vi åker till Malee Garden blir det lite öturer. Sedan tillbringar vi de sista två veckorna i paradiset i Thailand innan vi åker hem till det svenska paradiset! Som väl ser ut så här då kanske.............




I alla fall har jag börjat i helt fel ända och bokat Malee Garden innan jag ens har bokat resan! Jag har till och med betalat in bokningsavgiften. Men det kommer säkert att funka utmärkt - 9 februari sticker vi! Om jag får semester, som jag inte heller har begärt, slog det mej just....... Jag tror att det är lite korsdrag i hjärnan - det är mycket nu!

Nu har jag lyckats lägga in flera länkar - tror jag - så glöm inte att klicka på dem! Är faktiskt riktigt stolt över mig själv och mina praktiska bloggkunskaper!

2 kommentarer:

  1. Ett litet rörigt hjärnkontor är du inte ensam om att ha...men vadå? Vi får vila upp oss i vinter på andra breddgrader! Bra att du fixar o donar!

    SvaraRadera
  2. Att du har hjärna att lära dig länkning när du samtidigt håller på att flyttar tycker jag är jätteduktigt. Kram!

    SvaraRadera