fredag 27 augusti 2010

Katastrofläge!

Sista natten på Hallegatan, Hisingen, närmar sig. I 3 nätter i rad har jag jobbat, och att sova när man kommer hem är totalt uteslutet! Massor med jobbare borrar i betongfasaden........ Men nu är det över - nu flyttar jag!




Jag lever i ett fullständigt kaos och äter spaghetti med köttfärssås för tredje dagen i rad, för här går inte att laga mat längre. Allt är nedpackat! Nu kan jag inte göra så mycket mer än att vänta på morgondagen när flyttgänget dyker upp vid 10-tiden. Hoppas att vi får plats med allt!




Men det är värt det! I morgon kväll tittar jag ut på det här!

7 kommentarer:

  1. Åh du är så himla välkommen till Rörö...ta det lugnt bara! Hjälp finns det vet du...en sak i taget!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till min vän. Många styrke kramar från mig. Ulla

    SvaraRadera
  3. Lycka till med flytten, och är en lyllos vet du va??/E

    SvaraRadera
  4. Tänkt på söndagen då år du på plats.gina

    SvaraRadera
  5. Ja det där kaoset känner jag igen. Du kan ju tänka dig hur det var nu i maj när vi dessutom inte hade någon ny lägenhet att flytta över prylarna till. Vi skeppade ju ner en del hit till Phuket, men det mesta gav vi bort, sålde på Blocket eller slängde. Oj, vad man samlar på sig prylar under åren!

    Önskar dig lycka till i ditt nya hem!

    SvaraRadera
  6. Klockan är tidig, och jag kan inte sova för alla fjärilarna i magen är vakna! Tack alla - det går säkert som på räls det här!

    SvaraRadera
  7. Det är kul att flytta... när man flyttar in - inte ut. Lycka till!

    SvaraRadera