söndag 8 augusti 2010

Ajajaj!

Jaha - så sade kroppen ifrån! Ryggskottet slog till efter att jag skrivit på köpekontraktet. "Ta det lugnt ett tag nu"! Och det kan jag faktiskt göra.



Det är ju nästan 3 veckor kvar till flytt, och flyttpersonalen är bokad och på hugget! Systrar och svågrar kommer och hjälper mig, så det ska nog gå som på räls.




Huset står och väntar, och förra hyresgästen har sagt att jag kan flytta in när jag vill. Så den 28 augusti går flyttlasset!




I morgon pratar jag med ÖBO och talar om att jag kommer snart! De ska visserligen fixa fönster, men det blir väl när det blir.......




En sådan här dörrmatta ska jag nog inte ha.........




Men en sådan här skylt utanför dörren kanske......

3 kommentarer:

  1. Ta det lugnt o tillåt dig lite vila nu.... Ses den 28!!

    /syster gittan

    SvaraRadera
  2. Vila kroppen och ffa ryggen...
    Å du...skaffa ingen sån där matta, men skylten var fin! Hoppas du kan komma ut ett par dagar när jag kommer hem...Kramar

    SvaraRadera
  3. hej Kusin

    Väldigt fint hus du skaffat på ön.
    Önskar dig ett snabbt tillfrisknande ty ryggen kommer du att behöva vid flytten.

    Annars får du leda dina arbetsvilliga småsystrar var det bebberna:-)

    Talade med min syster Agnetha idag och vi borde få ihop släkten här i höst -tiden rinner iväg och jag undrar ibland vad har man gjort av den.

    Lycka till 28

    Kusin Onne

    SvaraRadera