torsdag 12 oktober 2017

Lycklig


Vilken superdag! Den började med ombesiktning/efterkontroll av den lilla Gröna. Nu får vi köra ett år till! Det där fixade Tommy tidigt på förmiddagen!
När han kom tillbaka var det min  tur att åka till Bengtsfors och tandhygienisten. Samtidigt lyckades jag få en tandläkartid så nu har jag även tandläkaren  i Bengtsfors och slipper åka till Göteborg och min gamla tandläkare. Skönt - fast lite trist på sätt och vis - att byta tandläkare gillar jag egentligen inte. Men det blir säkert bra!


Hemma igen, och i postlådan låg ett brev till mig. För precis en vecka sedan var jag på mammografiundersökning, och idag kom svaret. Det måste vara rekordsnabbt! Allt väl..........


Bättre dag kan man knappast önska sig. Det enda som var dåligt idag var att någon (ekorren eller hackspetten?) hat förstört fågelhuset vid stugan. Nätet var bortslitet och låg på marken. Så vad gör vi nu? Det enda är nog att att förstärka det med träribbor tror Tommy. Så vi provar det........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar