torsdag 5 oktober 2017

Dagen


försvann illa snabbt! Den började med mammografi i Bengtsfors för mig och en stund på biblioteket för Tommy under tiden. Sedan gick färden vidare till Åmål. Där besökte vi Länsförsäkringar för att lämna vårt kontonummer. Återbäring ska komma på våra försäkringar någon gång i vinter. Då är vi inte hemma. 

Nästa ärende: Polisen i Åmål för att hämta mitt nya pass. Nu får jag resa i fem år till!

Innan vi lämnade Åmål besökte vi Granngården för att inhandla lite nödvändigheter till växthuset och trädgården. Nu är vi snart klara med alla förberedelser inför nästa vår - bara några dagars jobb kvar!
Nu hoppas jag att vi slipper frost innan allt är färdigt. För frost hade vi i natt! Men dagen blev en riktigt fantastisk höstdag med strålande sol och vindstilla! En sådan himla tur att vi plockade in våra pelargoner härom dagen!

Där försvann en hel dag, bara så där. Jag gillar inte riktigt att det går så fort.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar