torsdag 3 december 2015

Speglingar


Morgnarna här är fantastiska! Det är svårt att se sig mätt på soluppgången över havet........


Idag speglade sig den uppåtgående solen i gästhamnen. Vattnet var alldeles gyllenskimrande en stund.


På eftermiddagen speglade sig den nedåtgående solen i samma vatten. Fast det såg jag på nära håll, på väg till affären. 

Tommy gick ut och var borta i två timmar. Det var en riktig långpromenad! Själv fick jag nöja mig med den korta promenaden till affären. Mitt knä gör fortfarande alldeles för ont för att jag ska kunna vandra några längre sträckor. Det börjar kännas lite jobbigt att det inte vill gå över. Nåja - det finns ju läkare på Cypern också om det skulle bli nödvändigt. Men jag hoppas in i det längsta att det onda ska försvinna av sig själv..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar