torsdag 10 december 2015

Sista trevligheten


innan vi ger oss av: Glöggkväll var vi bjudna på hos Monica och Per-Erik. Det blir nog den sista glöggkvällen för i år tror jag.........


Och lika gott var det i kväll!


Men inte bara glögg serverades - sedan blev det västerbottenspaj med sallad. Och vitt vin därtill.


Allt tog slut - nästan! 


Väldigt nöjda! 

Kvällen gick fort. Så är det när man har trevligt. Nu tar Monica och Per-Erik hand om våra blommor och vår post medan vi är borta. Det är tur för oss det! Och tack för en väldigt trevlig kväll med god mat och dryck!

Klockan hann bli riktigt mycket innan vi började fundera på att dra oss hemåt till vårt mörka hus utan TV. Ja - allt försvann vid 16-tiden idag, för vilken gång i ordningen de sista två veckorna? Men när vi kom hem fungerade allt igen, helt plötsligt. Men det blir nog inte så mycket mer än nyheterna på TV innan vi stupar, för i morgon är det sista dagen hemma på ett tag, och jag måste verkligen packa! Däremot ska jag inte gå ut alls. Jag ska vila knät, hela dagen.........

1 kommentar:

  1. Tack själva - ta det nu lugnt med knät så ses vi på lördag. Hoppas bara jag vaknar i tid 😊

    SvaraRadera