lördag 31 oktober 2015

Tvåochetthalvt


är en alldeles fantastisk ålder! Då har man just upptäckt språket och kan kommunicera med världen på ett alldeles nytt sätt! Zion pratar. Och pratar. Och pratar. Hela tiden. När han inte sjunger förstås.....


Gissa om jag blev förvånad och lycklig när jag fick veta att Zion var på väg hit idag! Jag hade ingen aning! Det är snart tre månader sedan jag träffade honom senast, och tiden går så fort, så fort och det hinner hända så mycket i den här åldern.


Lite blyg var han,Zion - det var ju ett tag sedan vi sågs - men det gick väldigt snart över. Och nog vet han vem hans farmor är!


Att få låna pappas iPhone är kul! Och att titta på tecknad film på Youtube!


Tänk att en liten skrutt på två och ett halvt kan hantera en smartphone! Otroligt! Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det egentligen...... Men oj vad han lär sig!


Nu var det ju faktiskt så att Zions pappa också var med. Att träffa honom var (nästan) lika roligt som att träffa Zion - vi har inte setts sedan hans bröllopsdag den 8 augusti. Och snart åker vi, så det var fantastiskt att ses innan dess! Nu får jag rå om dem hela dagen i morgon också.Jag tror att vi ska gå en långpromenad och hälsa på Rörödjuren i morgon..........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar