torsdag 29 oktober 2015

Idag laddar jag


inför morgondagen. Det - förhoppningsvis - sista tandläkarbesöket. Men säker kan jag inte vara.......

Igår eftermiddag kom vi tillbaka till Rörö. En halvtimma senare var det mörkt. Jag är redan grymt trött på mörker! Jag tror att vi får sätta upp våra adventsstakar väldigt tidigt i år, så vi får en chans att njuta av dem innan vi åker söderut. Nu i helgen ska jag gå ner i källarförrådet och leta fram dem, det ska jag! I år blir vi först på Rörö med adventsstakar.......

Nu har det varit mörkt i flera timmar, middagen är avklarad och morgonrocken är på. Om ett par timmar är det dags för mig att sova. Jag vet - det är tidigt. Men jag vet ju att jag kommer att vakna i ottan i morgon. Lika bra att somna tidigt då, så att jag får några sömntimmar i alla fall......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar