söndag 18 oktober 2015

Provisorisk, men snart permanent


Äntligen blev det dags att åka till stan och tandläkaren. Tro inte att jag har väntat, för det har jag inte, men det måste ju göras. 


Men väntan blev lång. Och söndagen kändes väldigt seg, innan vi äntligen kunde åka ner och ställa oss i färjekön, en halvtimma innan avgång. Då får man roa sig med att gå runt och titta lite, och beundra blomdekorationerna på hamnplan.


Fantastiskt väder! Men det har jag väl inte uppskattat så mycket idag..........


En sen seglare gick ut från gästhamnen och försvann i fjärran.


Det är vackert i stan också, i alla fall här och där. Ett gammalt hus nära Vasaplatsen. Undra hur gammalt det där fantastiska vildvinet är?

Tandläkarbesöket är äntligen över och gick över förväntan. Nu är jag provisorisk, men om tolv dagar ska jag bli permanent..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar