torsdag 3 oktober 2013

Barndom.....


Min! Jag hittade ju massor av bilder på mig själv som liten när vi gick igenom alla foton i helgen. Många hade jag glömt av att de fanns. Men det här är jag, bara några månader gammal, med min "Lasse". Den hade min mormor sytt. Senare tog min mamma över det jobbet, och efter att hon dog är det min tur. Nu håller jag på med Zions Lasse.......


Stå med stöd kan jag.......


Storfiskarna - min pappa och jag. 2 - 3 år gammal kanske?


Oj så mycket snö det var när jag var liten! Eller ser det bara så ut? Min lillebror och jag på spark och kälke......


Pappa kom hem från en Tysklandsresa och hade med sig en gosehund till mig. Den kommer jag ihåg - den var mycket älskad!


Glad liten tjej! Sådär 4 år kanske.......


En nyårsafton för många år sedan. Inte lyckades jag hålla mig vaken till tolvslaget!


Första abborren!


Hos fotografen. Mor- och farföräldrar skulle nog få porträttfoto i julklapp.........


Undrar vart hatten tog vägen........


Mamma, pappa, lillebror Stefan och jag, c:a 1,5 år. Observera: Min klänning är stickad! (Av mormor tror jag.....)

Så roligt att få alla dessa foton! Och ännu många fler har jag. Måste nog organisera dem på något vis. Ett gammaldags fotoalbum kanske............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar