torsdag 21 september 2017

Treveckorsschema!


Vårdcentralen i Bengtsfors. Där är det alltid fint i rabatten på utsidan. På insidan är det också helt OK, trots att distriktssköterskan som skulle spola mitt högeröra idag befann sig i Långed. Dit hade jag inte lust att åka. Men det hela löste sig snabbt, tack vare att annan personal ställde upp och gjorde det som skulle göras. Nu är jag redo för nästa veckas besök på hörcentralen i Vänersborg! Och det här var bara den första i raden av alla mina bokade tider:

Nästa vecka, 27/9 Hörselverksamheten i Vänersborg. 
Och sedan ska jag på mammografi i Bengtsfors 5/10.
Nästa grej - tandhygienisten i Bengtsfors 12/10.
Och två dagar senare, den 14/10, tandläkaren i Göteborg!
Det blir ett väldigt flackande de närmaste veckorna. Och egentligen borde jag väl ha beställt tid hos ögonläkaren också. Men det får vänta - jag orkar inte hur mycket som helst! 
Nu saknas väl bara gynundersökning också - sedan är jag genomgången från topp till tå!
Jaha - ett späckat schema det här! Jag får nog ta lite semester efteråt.........


Under tiden jag var på vårdcentralen tog Tommy en tur i närmaste skogen. Det blev en hel del trattisar.....
Nu ligger de på tork


tillsamman med nyponen och chilin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar